Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 20 lipca 2015

Coś o mnie

Mam na imię Beata. Nie będę zbyt oryginalna jeśli napiszę,że kocham gary,gotowanie,pieczenie,smakowanie i wszystko co wiąże się z pomieszczeniem zwanym kuchnią.
Postaram się zamieszczać przepisy o różnej skali trudności,zawsze dodam kilka moich porad oraz coś extra.Mianowicie od jakiegoś czasu testując przepisy stosowałam różnorakie zamienniki niektórych składników i przypraw.Podzielę się tą wiedzą,gdyż nie każdy ma akurat w lodówce trawę cytrynową lub winian potasu  do ubijania białek.Czasem takie drobne elementy potrafią namieszać w przepisie i stres gotowy. Zapraszam do czytania jednocześnie prosząc,,,,zostawcie po sobie ślad,,,będzie mi bardzo miło.Zdjęcia na tym blogu są tylko moją własnością i bez mojej wiedzy i zgody nie można ich publikować

Brak komentarzy: